Pitiriazis versicolor

Pitiriazis versicolor; Netratată această ciupercă se întinde pe tot spatele, devenind inestetică. Vara petele nu se bronzau. Se poate folosi Clotrimazol unguent.
Se mai poate folosi Selegel shampoing dermatologique produs de Laboratoarele Ducray Paris, este în farmacii. Se spală cu el pe tot corpul, timp de 2 săptămâni, zilnic. La duş se lasă să acţioneze timp de 5 min., se dă pe tot corpul din cap până în picioare, nu se foloseşte alt şampon.
Sau Biazol 1% (Bifonazol), tratament folosit câteva săptămâni.
Sau o soluţie din ; acid salicilic 4 g., rezorcină 8 g., alcool 70 200 ml.
-->

13 comentarii:

Anonim spunea...

Am observat in ultima vreme o foarte mare raspandire a acestei ciuperci, care apare mai intai pe spate, pe piept, sub brate, si poate ajunge in timp pe abdomen, in jos, spre zona pubiana, si chiar in cap, schimbandu-si culoarea din brun in alb si invers. Medicii dermatologi prescriu tratamente putin eficace si de lunga durata. Eu am - de mai bine de 20 de ani - o reteta pe care am primit-o de la o profesoara din Constanta. E foarte simpla si vindeca instantaneu: acid salicilic 10 gr., alcool de 70¡ - 200 gr. (preparati reteta la farmacie daca nu aveti masuri exacte acasa). Cu aceasta solutie se unge corpul de 2-3 ori pe zi, de preferinta dupa baie. Pielea se inroseste usor si ustura putin, dar ciuperca este distrusa. Dupa cateva zile, pielea se va coji, ca dupa plaja. Fiind deosebit de rezistenta, aceasta ciuperca poate ramane fixata pe lenjeria de corp, pe pat si pe prosoape, vreme indelungata. Pentru a nu o lua din nou, lenjeria trebuie fiarta. La imbracamintea care nu poate fi fiarta, trebuie sa renuntam.
Mircea Ichim - Str. Tomis nr. 151, Bl. A1, Sc. C, Ap. 44, Constanta

Anonim spunea...

Am suferit si eu de o infectie cu aceeasi ciuperca, extrem de inestetica si de contagioasa, dar datorita unui medic dermatolog priceput, am reusit sa ma vindec. In primul rand, este necesara intreruperea tratamentului cu solutiile prescrise pana atunci (ciupercii ii prieste umiditatea, acesta fiind si mediul prin care ea se transmite - eu am contractat-o intr-un bazin de inot). Apoi este necesara o igiena stricta a corpului si a lenjeriei de corp, care trebuie fiarta, pentru ca porii ciupercii sa fie distrusi. Apoi, timp de doua saptamani (este necesar sa se respecte aceasta perioada, chiar daca semnele cafenii de pe piele dispar) dimineata si seara, dupa ce se va spala corpul cu apa si sapun, se aplica in strat subtire si pe o suprafata mai mare decat cea afectata (toata partea dorsala si frontala a corpului, inclusiv bratele pana la coate) unguentul Nizoral (il gasiti la farmacie, la un pret de aproximativ 30.000 lei). Numai urmand exact aceste indicatii, puteti fi sigure de vindecare. Petele albe, ce pot eventual ramane, dispar in urma expunerii corpului la soare (la sfarsitul tratamentului). Insanatosire grabnica

Anonim spunea...

Va trimit urmatoarea reteta simpla, cu ajutorul careia m-am vindecat si eu de aceasta ciuperca sacaietoare: in 300 ml alcool dublu rafinat (90¡), se pune un pliculet de 20 gr. salicilat. Inainte de folosire se agita continutul, cu care se sterge apoi (cu un tampon de vata) portiunea de pete. Dupa 3-5 zile acestea dispar, dar tratamentul trebuie urmat zilnic, de preferat seara, pana la epuizarea alcoolului, chiar daca petele nu se mai vad (cca. 10-12 zile). E bine sa nu se spele in tot acest timp locul care a fost tratat. Daca nu gasiti salicilat, sa-mi scrieti sa va trimit. In pietele noastre se gaseste.
Marchis Ecaterina - Str. Sinagogei nr. 2-4, Ap. 15, Arad, cod 2900

Anonim spunea...

Ungeti-va de 2-3 ori pe zi in portiunile afectate de ciuperca cu otet alimentar, pana la disparitia completa. Dupa aceea, in scop preventiv, dupa fiecare baie, se unge din nou pielea cu otet. Succes.

Anonim spunea...

Buna, si eu am pitiriazis versicolor si am inceput sa ma dau cu otet de cinci zile,va rog sa imi spune-ti in cat timp imi trece? Mersi

Anonim spunea...

Buna, si eu am pitiriazis sin vreau sa incerc reteta doamnei Marchis Ecaterina deoarece mi se pare ok.Eu am mai incercat alte remedii (medicamente)si mi-am distrus fierea,de aceea as vrea sa incerc aceasta reteta simpla ,insa va rog frumos sa imi spuneti unde gasesc salicilat?Multumesc mult

Anonim spunea...

la farmacie, farmacistele iti pot prepara reteta dorita sau chiar o poti gasi gata facuta. eu asa am gasit-o. din pacate pentru mine niciun tratament nu a dat rezultate. inca mai astept reteta minune, dar nu ma mai vad scapand de aceste pete brune

Anonim spunea...

apare dupa un timp chiar daca avem impresia ca a disparut

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Am avut cativa ani buni pitiriazis si am incercat tot felul de unguente si tratamente..in final am aflat de la cineva de o solutie preparata din radacina de urzica,tulpina de gutui si tulpina de ulm.se pun la fiert si se aplica solutia in fiecare zi.am folosit-o intradevar in combinatie cu biazol.dimineata biazol,seara solutia si dupa 2-3 sapt am scapat complet.sper sa va ajute si pe voi !!

Anonim spunea...

nizoral sampon face minuni pacat ca nu se mai fabrica dar exista diferite sampoane pe baza de ketoconazol eu am urmat tratamentul cu nizoral si in 2 saptamani vindecat 100% acum folosesc inlocuitori ptr prevenire. PS ciuperca era aproape pe tot bustul contactata in anii 80

Anonim spunea...

nu scap in nici un fel m-am tratat cu toate prostiile :((

NASTASE MIHAIL spunea...

AM SCAPAT IN 1976, IN 2 LUNI. NU A MAI REVENIT, CU RETETA MEDICALA. DAR AM FACUT DE LA FRUNZE DE PORUMB O CIUPERCA, CE NU STIU CE ERA. PRIMA A TRECUT IN 2 LUNI. A DOUA IN 1983, IN 2 ANI. ACUM AM FACUT PITIRIAZIS DE LA PAMINT. DE 4 ORI IN 3 ANI.

Trimiteți un comentariu